Więcej informacji
Interfejs jest urządzeniem uniwersalnym i współpracuje z niemal wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2. Europa: od 2001 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla.
iCar Pro włącza się automatycznie z silnikiem samochodowym i wyłącza się po 30 minutach po zatrzymaniu samochodu.
Interfejs współpracuje ze wszystkimi telefonami posiadającymi WIFI oraz system operacyjny Android i iOS.
Poznaj przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL i skasuj kod usterki:
- Car Scanner
- Płatne aplikacje, takie jak Torque pro, pełna wersja OBD Auto Doctor, SDPROG (Android, iOS, Windows)
Interfejs musi współpracować z odpowiednim oprogramowaniem, i umożliwia:
- Odczyt i kasowanie błędów OBD-II
- Kasowanie lampki CHECK ENGINE
- Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali
- Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL
- Odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych producenta
- Podgląd zamrożonych ramek – FREEZE FRAMES
- Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym – LIVE DATA
- Odczyt parametrów online
- Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
- Pomiar mocy silnika (KM)
- Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h
- Przeczytaj informacje DPF dla samochodów OPEL, z pomocą aplikacji OPL DPF – Android (Opel Insignia, Astra J, Chevrolet, z silnikiem A20DT, A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTC, A20DTL oraz z niektórymi silnikach A17DTx)
- Przeczytaj informacje DPF dla samochodów grupy VW, z pomocą aplikacji VAG DPF – Android (obsługiwany silnik: DETA, CRBC, CFHD, CUNA, CFFB, CFWA, CLHA, CXXB, CAYC, CAHA, CXHA, CFGB (*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA , CFHC, CAGA (*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA (*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTE (*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD
(*) = częściowe wsparcie lub w zależności od wersji oprogramowania
Urządzenie nie może odczytać ani usunąć błędów związanych z bezpieczeństwem, takich jak poduszki powietrzne, układ ABS, ESP, pas bezpieczeństwa itp.
W przypadku lampki do wymiany oleju i lampki do pomiaru ciśnienia w oponach można je usunąć samemu bez specjalnych urządzeń (Samochody grupy VW).
SK