Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
35228
Nowość
Tester diagnostyczny V-SCAN V300 | OBD | EOBD | OBDII | CAN | ISO
Najnowsza wersja testera V300 została wyposażona w duży, wielowierszowy wyświetlacz LCD i kompletnie ...
3 Przedmiot Przedmioty
w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tester diagnostyczny V-SCAN V300 | OBD | EOBD | OBDII | CAN | ISO
Najnowsza wersja testera V300 została wyposażona w duży, wielowierszowy wyświetlacz LCD i kompletnie spolszczone oprogramowanie.
Tester służy do diagnostyki wszystkich samochodów osobowych i dostawczych wyposażonych w standard OBD2 oraz EOBD, pozwala na:
* odczyt i kasowanie kodów błędów
* obserwowację w czasie rzeczywistym parametrów silnika podczas jazdy i postoju
* testowanie sond lambda i elementów wykonawczych.
Obsługuje CAN oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2: ISO9141, KWP 5BAUND INIT, KWP ADDR INIT, KWP FAST INIT, J1850 PWM, J1850 VPW
Intuicyjna i łatwa obsługa
Tester V300 to małe i lekkie urządzenie - w pełni przenośne. Nie potrzebuje dodatkowych kabli, ani zasilania. Wystarczy podłączenie do gniazda OBD w samochodzie.
Menu w języku polskim sprawia, że komunikaty i funkcje są jasne nawet dla amatorskiego użytkownika.
Niech nie zmylą cię niewielkie rozmiary - bowiem mimo to skaner V-SCAN posiada spore możliwości i oferuje niespotykany stosunek możliwości do ceny.
Dożywotnie darmowe aktualizacje
Wraz z zakupem skanera V-SCAN zyskujesz dostęp do dożywotnich, DARMOWYCH aktualizacji oprogramowania skanera - dzięki temu masz gwarancję wspierania najnowszych modeli samochodów.
Sprawdź swoje auto nim oddasz je do serwisu!
Dzięki testerowi można przeprowadzić wiele czynności diagnostycznych - dowiesz się co może być przyczyną usterki i zdecydujesz jakie kroki podjąć.
Tester pozwla na:
* Odczyt kodów generycznych i charakterystycznych producenta
* Kasowanie kodów błędów i ramek zamrożonych
* Obserwacja parametrów w czasie rzeczywistym
* Testy elementów wykonawczych
* Odczyt statusu lampki MIL (CHECK ENGINE)
* Kasowanie lampki MIL i CHECK ENGINE
Pokazuje wartości wskaźników takich jak:
*Wypadanie zapłonów (misfire monitor)
* System paliwowy ( Fuel System Monitor)
* Komponenty kompleksowe (CCM)
* System EGR (recyrkulacja gazów spalinowych)
* Sondy Lambda (Oxygen sensors monitor)
* Katalizator (Catalyst monitor)
* System oparów paliwa (EVAP)
* Grzałka sondy Lambda (Oxygen Sensor Hiter)
* System A/C (Klimatyzacja)
* Podgląd ramek zamrożonych (Freezy Frame DATA)
* Odczyt numeru VIN
Jak sprawdzić czy pojazd posiada wspierany sytem?
Na pewno posiadajągo auta:
* sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
* sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
* sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
* wszystkie auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004
Samochody sprzedawane przed ww. datami również mogą, ale nie muszą, posiadać system OBD2 - gdyż nie było to obowiązkowe dla producentów aut.
UWAGA!
Niektóre samochody z francuskimi silnikami diesla mogą mieć problemy z odczytem OBDII (np. HDI dCi od 2005 roku)
AW
Na razie nie dodano żadnej recenzji.