Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
34666
Nowość
Model czterosensorowy z wyświetlaczem LCD.
7 Przedmiot Przedmioty
w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Model czterosensorowy z wyświetlaczem LCD.
Odległość od przeszkody pokazywana jest cyfrowo, dodatkowo kolor podświetlenia wyświetlacza zmienia się wraz ze zbliżaniem się do niej
(zielony-żółty-czerwony).
Wyświetlacz montowany jest przy tylnej szybie samochodu!
Odczyt odległości jest w lusterku wstecznym!
W komplecie znajduje się wiertło i osprzęt umożliwiający profesjonalny montaż.
GŁÓWNE FUNKCJE:
System odpowiedni dla samochodów z zasilaniem 12V
Tylna aplikacja czujników
Regulacja czułości za pomocą trymera
System zdolny rozpoznawać i ignorować tzw. przeszkody stałe: hak holowniczy , koło zapasowe itp.
Głośność buzzera - brzęczyka jest regulowana (opcjonalne dla niektórych urządzeń)
Buzzer progresywnie ostrzega o zbliżającej się przeszkodzie
Trójkolorowe kontrolki na wyświetlaczu LED jako wskaźniki odległości pokazują pozycję przeszkody z lewej i prawej strony oddzielnie
Automatyczna diagnostyka wadliwego czujnika
Czujniki cofania mają ostrzegać przed zbliżaniem się do przeszkody. Kwestią indywidualną jest to w jaki sposób to robią. Prezentowany model czujników cofania ostrzega za pomocą dźwięków i wyświetlacza. Cechą wyróżniającą jest to, że ten wyświetlacz umieszczasz za swoimi plecami. Jak to możliwe?
Wyświetlacz zazwyczaj umieszcza się na kokpicie lub, jeśli jest płaski, w miejscu spotkania przedniej szyby z kokpitem. W wypadku tych czujników nie zaburzasz sobie linii kokpitu dodatkowym urządzeniem. Umieszczasz bowiem wyświetlacz z tyłu tak, aby wyświetlany obraz odbijał się w lusterku wstecznym. W ten sposób obok dźwięku będziesz ostrzegany także przez diody pokazujące, z której strony jest przeszkoda oraz licznik pokazujący odległość.
Cały montaż można podzielić na mechaniczny i elektryczny. Mechanicznie trzeba symetrycznie rozlokować sensory na tylnym zderzaku na wysokości 45-65 cm nad ziemią (optymalnie 50 cm). Ważne, aby zwrócić uwagę na napis "UP" na sensorze, który wskazuje kierunek montażu oraz na kolejność montażu sensorów (A, B, C, D gdzie A i C to sensory skrajne). Możesz też zamontować tylko dwa czujniki (B, C) jako czujniki środkowe.
Elektrycznie rzecz jest prosta. Czujniki trzeba bowiem podłączyć pod zasilanie żarówki cofania. W ten sposób system będzie się aktywował przy wrzuceniu wstecznego biegu.
Na zewnątrz centrali znajdziesz możliwość zmiany czułości czujników. Zmniejszenie czułości odbywa się przez przekręcenie elementu płytki w stronę "LOW" natomiast zwiększenie czułości przekręcając element w stronę "HIGH".
Jeśli masz samochód z hakiem lub innym wystającym poza obrys auta elementem, ta umiejętność czujników parkowania bardzo Ci się przyda. Żeby to zrobić musisz otworzyć centralkę i znaleźć przełącznik. Metoda nauczenia czujników wygląda następująco:
- po instalacji czujników, kiedy system wykrywa przeszkodę i słychać dźwięk buzzera, naciśnij przycisk na płytce i trzymaj go przez 3 sekundy.
W ten sposób powiększysz przestrzeń wykrywania o 40 cm. Możesz też skasować tę zapamiętaną umiejętność. W tym celu musisz nacisnąć i trzymać 3 sekundy ten sam przycisk.
Regulacja zakresu wykrywania:
Na centralce znajdziesz jeszcze dwa przełączniki, dzięki którym możesz regulować zakres wykrywania dla czterech czujników. Dzięki tym przełącznikom czujniki parkowania (cofania) mogą pracować w trzech trybach:
- 1. tryb normalny (ustawiony fabrycznie): zakres działania sensorów A/D -> 0-1,3m, sensory B/C -> 0-2,5m, zakres wyświetlania 0-2,5m, zakres alarmowania buzzerem 0-1,4m
- 2. tryb garażowy, gdzie skrajne sensory wykrywają mniej (przełącznik 1 w pozycji ON): A/D -> 0-0,7m, B/C -> 0-2,5m, wyświetlanie 0-2,5m, alarmowanie 0-1,4m
- 3. Tryb "koła zapasowego", w którym koło jest ignorowane (przełącznik 2 w pozycji ON): A/D -> 0-1.3m (0,3m jest wyłączone), B/C -> 0-2,5m, wyświetlanie 0-2,5m, alarmowanie 0-1,4m
Po włączeniu wstecznego biegu, system przeprowadzi test działania. Jeśli wystąpi jakaś awaria, wyświetlacz pokaże, który sensor jest zepsuty (E1, E2, E3, E4, co odpowiada sensorom A, B, C, D). Jeśli wszystkie sensory działają sprawnie, na wyświetlaczu zobaczysz komunikat ".".
Specyfikacja:
- zasilanie 12V
- częstotliwość sensorów 40 kHz
- maksymalny zakres wykrywania czujników 2,5m
- temperatura pracy -25 do 80 stopni Celsjusza
- średnica otworów pod sensor 18,5mm
- buzer z regulacją głośności (wyłączony, głośny)
- kolor czarny błysk
Zestaw zawiera:
- sensory czujników parkowania x 4
- długość przewodu sensora (bez przedłużki) 19cm
- centralka czujników parkowania
- wyświetlacz z wbudowanym buzerem (wymiary buzzera: 14x5,5x2,6 cm)
- długość przewodu wyświetlacza ok. 6m
- wiązka przewodów zasilania
- wiertło 18,5mm
- instrukcja w języku angielskim
SK
Na razie nie dodano żadnej recenzji.